Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Zwroty
REKLAMACJE I ZWROTY
- Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 r. Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
- Zwrot jest możliwy wyłącznie wtedy gdy towar nie jest zniszczony i nie nosi oznak używania. Musi znajdować się w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu.
- Zwracany towar należy wysłać na adres: CXS.NET.PL 93-126 Łódź, ul. Przybyszewskiego 46/48 wraz z pisemną informacją.
- Klient odsyła towar na własny koszt. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
- Po spełnieniu przedstawianych warunków sklep gwarantuje zwrot kwoty w wysokości ceny towaru i kosztu przesyłki do kupującego w sposób wskazany przez Klienta w ciągu 10 dni roboczych.
- Gwarancja jakości obejmuje obuwie ochronne i udzielana jest na okres 6 miesięcy od daty zakupu.
- Gwarancja jakości nie obejmuje obuwia roboczego w II gatunku i nie podlega ono reklamacji.
- Reklamacji obuwia ochronnego nie podlegają:
- uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem
- rozdarcia obuwia,otarcia,i przetarcia szwów, wyszarpnięcia zapięć, wystąpienie zabrudzeń
( zacieki i plamy )
- uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji
- uszkodzenia powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych
- uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy
- Reklamacja obuwia nie obowiązuje również w przypadku:
- przemakania obuwia
- różnicy w kolorze i strukturze skóry oraz załamania , zmarszczenia powstałe w trakcie
użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry
- odbarwienia się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod
wpływem potu lub przemoczenia
- wygody obuwia – obuwie źle dopasowane do stopy
- Reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej po przedstawieniu oryginalnego dokumentu zakupu. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać między innymi: dokładny opis wadliwego towaru, datę zakupu oraz numer dokumentu potwierdzającego zakup.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zareklamowanego towaru do siedziby firmy
- Reklamowany towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie zbiorcze lub jednostkowe. Reklamowane obuwie musi być czyste.
- W przypadku nie stwierdzenia wad fizycznych towaru, zostanie on odesłany zwrotnie na koszt składającego reklamacje.
- W przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru reklamacja zostaje uznana w następujący sposób
- wada zostanie naprawiona na koszt sklepu, a towar zostanie odesłany Klientowi na koszt sklepu
- wadliwy towar zostanie wymieniony na nowy, a produkt zostanie odesłany Klientowi na koszt sklepu
W przypadku braku możliwości naprawy lub braku możliwości wymiany towaru na nowy sklep wystawi fakturę korygującą i zwróci Klientowi kwotę w wysokości ceny towaru i kosztów wysyłki w obie strony w ciągu 10 dni licząc od daty uznania reklamacji